Eng yirik aloqa operatori "Beeline" abonentlarga xizmat ko'rsatishni takomillashtirish dasturi doirasida tashqi savdo tarmog'i bilan ishlash uchun call-markazning maxsus telefon liniyasini joriy etdi. Bu qadam butun mamlakat bo'ylab "Unitel"ning dilerlarini texnik qo'llab-quvvatlash va doimiy ravishda maslahatlar bilan ta'minlashga imkon yaratadi.
Voqeani sharhlar ekan, "Unitel"ning mijozlik tajribasini rivojlantirish dasturi rahbari Oraz Abdurazakov shunday dedi: "Bir necha kun avval kompaniyaning top-menejerlari bosh direktor boshchiligida hamkorlar bilan birgalikda xizmat ko'rsatishni takomillashtirish bo'yicha doiralarni aniqlash maqsadida "Beeline"ning o'nlab aloqa salonlariga tashrif buyurishdi. Bunday yurishlar sotuvchilar bilan bevosita muloqot qilish uchun juda foydali, ular esa o'z navbatida abonentlarning mavjud so'rovlarini yanada yaxshi tushunadilar. Tashrif chog'ida, xizmat ko'rsatish sifatini oshirish uchun, ko'p vakillarimizga, korporativ markaz bilan bevosita bog'lanish juda zarur ekanligi ma'lum bo'ldi".
Call-markazi tomonidan maxsus yaratilgan ekspert guruhi masalalari ro'yhatiga shartnomalarni ro'yhatdan o'tkazish savollari, raqamlarni aktivatsiya qilish, biznes-ilovalardan foydalanish, SIM-kartalarni almashtirish, ro'yhatdan o'tishdagi ma'lumotlarni o'zgartirish qo'shimcha xizmatlarni yoqtirish statusi va hokazolar bo'yicha dilerlarni axborot va texnik qo'llab-quvvatlash kiradi.
"Bu bizning bozorimiz uchun noyob xizmat, u abonentlar bilan ishlashni optimizatsiya qilish, tezlashtirish, muhimi esa - takomillashtirishga jiddiy yordam beradi, – deydi mijozlarga xizmat ko'rsatish xizmati rahbari G'ayrat Mahkamov. – "Beeline"ning minglab dilerlari paydo bo'lgan savollarga yechim topish uchun tezkorlik bilan mutaxassis yordaminidan foydalanishlari mumkin. Bu albatta, mijoz uchun foydali, biz uchun esa muhimi shu".
Dilerlik xizmatini qo'llab-quvvatlash uchun joriy etilgan liniya doimiy ravishda faoliyat ko'rsatadi.