We cover the news of Uzbek culture: theater, movies, music, history, literature, education, and more. |
|
|
30.03.2017 / 15:14:03
"Beeline" Bosh direktorining abonentlar bilan bevosita muloqoti uchun elektron kanal ochilganiga 3 yil bo'ldi“Beeline” 2014 yilning aprel oyida abonentlardan so‘rov va takliflarlarni olish uchun joriy qilingan GD@beeline.uz kompaniya rahbarining shaxsiy elektron pochtasi faoliyatining uch yilligini sarhisob qilmoqda.
“Bunday murojаatlarning soni doimiy ravishda o‘sib bormoqda, muhimi – shikoyatlarning ortib borishidan emas. Aksincha: yangi xizmatlarni joriy qilish va tarmoqni hajmli kengaytirish bo‘yicha “Beeline” faoliyatini insonlar yaxshi baholamoqdalar, ular texnologik yangiliklar va tijorat tashabbuslari haqida qiziqmoqdalar. Bu bizni hursand qiladi, chunki ko‘p hollarda muhim ma’lumot ya yangi g‘oyalar bevosita abonentlarda paydo bo‘ladi, buning uchun men ulardan minnatdorman. Men uchun bu tengsiz tajriba, va biz bu loyihani davom ettiramiz”, – deydi “Unitel”ning bosh direktori Dmitriy Shukov.
3 yil davomida bosh direktorning shaxsiy pochtasiga yo‘llangan minglab maktublarga javob berilgan. GD@beeline.uz manziliga kelib tushgan maktublarning asosiy mavzusi an’anaviy mijozlar so‘rovlari, lekin so‘ngi oylar mobaynida kompaniya faoliyatini takomillashtirish haqidagi takliflar soni ham o‘sib bormoqda.
Eslatib o‘tamiz, GD@beeline.uz elektron manzili doimiy ravishda faoliyat yuritadi. Kompaniya yozuvlarning maxfiyligini kafolatlaydi.
|
|