Мы освещаем новости культуры Узбекистана: театр, кино, музыка, история, литература, просвещение и многое другое. |
|
|
19.10.2016 / 23:32:16
Виртуальная приемная Премьер-министра Узбекистана на Davra.uzВ социальной сети Davra.uz открыта группа «Информационный центр виртуальной приемной премьер-министра Республики Узбекистан» (http://davra.uz/groups/group/pmaxborotmarkazi) - еще один инструмент приема обращений граждан. Все обращения, поданные посредством на Davra.uz, будут приравнены к официальному обращению Премьер-министру Узбекистана. Каков же процесс подачи обращения на Davra.uz? Для обращения к Премьер-министру через Davra.uz наличие электронной цифровой подписи НЕ ТРЕБУЕТСЯ. Подать обращение могут физические и юридические лица, зарегистрированные на Davra.uz и вступившие в данную группу. В отличие от других инструментов подачи обращения Премьер-министру Узбекистана, пользователи Davra.uz могут подать публичное или приватное обращение. Публичное обращение публикуется непосредственно в ленту группы и доступно для просмотра всем пользователям социальной сети. Основное его преимущество, это открытость и интерактивность – можно вести с сотрудниками информационной службы диалог, который будет в открытом доступе, что в свою очередь даст стимул более качественному исполнению. Также, к открытому обращению могут присоединиться другие, поддерживающие его пользователи, что уменьшит количество повторяющихся обращений. Еще одно из преимуществ – это возможность прикрепить фотографии, видео и даже отметку на карте, что делает обращение более понятным и информативным. Для закрытого обращения, пользователю необходимо отправить текст одному из администраторов Группы «O'zbekiston Respublikasi Bosh vaziri virtual qabulxonasi axborot markazi». Администраторами группы будет производиться регулярный мониторинг всех принятых обращений, информация об изменении статуса обращения и хода его исполнения будут публиковаться в комментариях, либо отправляться личным сообщением обратившимся. С правилами и рекомендациями подачи обращения Премьер-министру Узбекистана можно ознакомиться в группе «O'zbekiston Respublikasi Bosh vaziri virtual qabulxonasi axborot markazi». Напоминаем, что с 24 сентября заявления, жалобы и предложения главе правительства можно направить через сайт pm.gov.uz, по телефону (0 800) 210−00−00 (короткий номер 1000), либо в региональных отделениях Либерально-демократической партии Узбекистана.
Davra.uz да Ўзбекистон Республикасининг Бош вазири виртуал қабулхонаси Davra.uz ижтимоий тармоғида “O'zbekiston Respublikasi Bosh vaziri virtual qabulxonasi axborot markazi” гуруҳи очилди (http://davra.uz/groups/group/pmaxborotmarkazi) – фуқаролардан мурожаатларни қабул қилишнинг яъна бир имконияти. Davra.uz орқали Ўзбекистон Республикаси Бош вазирига юборилган барча мурожаатлар расмий мақомга эга. Davra.uz да мурожаат юбориш қандай тартибда амалга оширилади? Davra.uz орқали Бош вазирга мурожаат этиш учун электрон рақамли имзо ТАЛАБ ЭТИЛМАЙДИ. Davra.uz да рўйҳатга олинган ва ушбу гуруҳга кирган жисмоний ва юридик шахслар мурожаат юборишлари мумкин. Ўзбекистон Республикаси Бош вазирига мурожаат юборишнинг бошқа усулларидан фарқли равишда, Davra.uz фойдаланувчилари ошкора ёки аноним кўринишда мурожаат юбориш имкониятига эгалар. Ошкора мурожаатлар бевосита гуруҳ лентасида чоп этилади ва ижтимоий тармоқнинг барча фойдаланувчилари кўриши учун очиқдир. Ошкора мурожаатнинг асосий афзаллиги бу очиқлик ва интерактивликдир – бунда Сиз ахборот марказининг ходимлари билан ошкора равишда бевосита мулоқот қилиш имкониятига эга бўласиз, бу ўз ўрнида мурожаатлар ижросининг янада сифатли амалга ошишига туртки бўлади. Бундан ташқари, юборилаётган мурожаатга ушбу мурожаатни қўлловчи бошқа фойдаланувчилар ҳам қўшилишлари мумкин, бу ўз ўрнида такрорий мурожаатларнинг миқдорини камайишига олиб келади. Ижтимоий тармоқнинг яна бир афзаллиги бу – мурожаатни янада тушунарли бўлишини таъминловчи расм, видеони юклаш, ҳамда харитада белгиларни қолдириш имкониятининг мавжудлигидир. Аноним мурожаатларни юбориш учун фойдаланувчи «O'zbekiston Respublikasi Bosh vaziri virtual qabulxonasi axborot markazi» Гуруҳи маъмурларидан бирига мурожаат юбориши мумкин. Гуруҳ маъмурлари томонидан барча қабул қилинган мурожаатлар доимий мониторинги олиб борилади, мурожаат ҳолати ўзгариши ва унинг бажарилиши тўғрисидаги маълумотлар шарҳларда чоп этилади ёки жўнатувчиларнинг ўзига шахсан юборилади. Ўзбекистон Республикаси Бош вазирига ариза, таклиф ва шикоятларни юбориш бўйича қоида ва тавсиялар билан «O'zbekiston Respublikasi Bosh vaziri virtual qabulxonasi axborot markazi» гуруҳида танишишингиз мумкин. Эслатиб ўтамиз, 24 сентябрдан Ўзбекистон Республикаси Бош вазирига ариза, таклиф ва шикоятларни pm.gov.uz сайти орқали, (0 800) 210-0000 ёки «1000» қисқа рақамларига қўнғироқ қилган ҳолда, ёки O‘zLiDeP ҳудудий партия ташкилотларига ташриф буюриш орқали юборишингиз мумкин.
|
|